Bezpłatna infolinia: 535 707 333 Bezpłatne zgłoszenie ON-LINE
AIF Kancelaria

Dochodzenie odszkodowań komunikacyjnych

  • brak wstępnych kosztów
  • stały wgląd do sprawy przez panel klienta
  • odszkodowanie za szkodę rzeczową i osobową
  • działamy na terenie całej Polski i za granicą

zwrot 100%
wydatków na leczenie

AIF Kancelaria

Pomagamy w uzyskaniu odszkodowania

  • zwrot 100% wydatków na leczenie
  • w 30 dni odzyskasz odszkodowanie
  • posiadamy 12 lat doświadczenia
  • wynagrodzenie wyłącznie za efekty

w 30 dni
odzyskasz odszkodowanie

AIF Kancelaria

Zadośćuczynienie za poniesione krzywdy

  • bezpłatna reprezentacja prawnika
  • wysoka rekompensata za ból i cierpienie
  • rozliczenie tylko za uzyskany efekt
  • uzyskujemy najwyższe zadośćuczynienia w 30 dni

wynagrodzenie
wyłącznie za efekty

Ubezpieczyciel wypłacił tylko 5 000 zł – AIF Kancelaria będzie walczyć nawet o 100 000 zł

AIF KANCELARIA WALCZY o ODSZKODOWANIEPo raz kolejny AIF Kancelaria sp. z o.o. zajęła się sprawą, w której poszkodowany Klient otrzymał od ubezpieczyciela rażąco niskie odszkodowanie, a co istotne, Kancelaria sama poniosła koszty tego postępowania.

Klient AIF Kancelarii w wyniku wypadku komunikacyjnego, którego nie był sprawcą, odniósł poważne obrażenia głowy i karku, ale przede wszystkim doznał głębokiego uszkodzenia słuchu spowodowanego wybuchem kurtyn powietrznych w samochodzie. W wyniku tego zdarzenia do tej pory boryka się z postępującą głuchotą i był zmuszony zakupić aparat słuchowy. Jednak cierpienia fizyczne i psychiczne oraz nakłady finansowe związane z leczeniem, które musiał ponieść, zostały wycenione przez towarzystwo ubezpieczeniowe na wyjątkowo niską i całkowicie nieadekwatną kwotę. Sfrustrowany klient próbował samodzielnie uzyskać od ubezpieczyciela należną sumę, która zrekompensowałaby jego krzywdę, jednak kolejne pisma i odwołania nie przynosiły zamierzonego efektu. Ubezpieczyciel wypłacił kilka niewielkich kwot, które w sumie nie pozwoliły nawet na zakup aparatu na dwoje uszu, nie wspominając o zadośćuczynieniu krzywd emocjonalnych.

Brusiło Tomasz– Postanowiliśmy więc pomóc, ponieważ wiemy, że życie naszego Klienta po tym ciężkim zdarzeniu znacząco zmieniło się na niekorzyść i z powodu niedosłyszenia jego kontakty społeczne zostały mocno ograniczone. Ubezpieczyciel wycenił uszczerbek naszego Klienta tylko na 5 %, tymczasem lekarz specjalista na 30 %. To ogromna różnica. Dlatego nie mogliśmy tak tego zostawić – mówi prezes AIF Kancelarii sp. o.o. Tomasz Brusiło. AIF Kancelaria wystosowała więc do ubezpieczyciela roszczenie na kwotę przekraczającą 100 000 zł. To zdecydowanie więcej niż zaproponował ubezpieczyciel. – Tylko taka kwota w pełni zrekompensuje krzywdę naszego Klienta, pokryje koszty aparatu słuchowego i zakupu leków oraz stanowi całkowite odszkodowanie za prawdziwy rozmiar uszczerbku na jego zdrowiu fizycznym i psychicznym – podkreśla mecenas Rafał Ptak, który osobiście sprawuje nadzór nad działem odszkodowawczym.

Sprawa trafiła do Sądu, a AIF Kancelaria pokryła koszty tego postępowania.

AIF Kancelaria zwraca uwagę na to, że nie można lekceważyć czyjegoś zdrowia i zadowalać się niskimi kwotami wypłacanymi przez ubezpieczycieli, jeśli nie pokryły one wszystkich doznanych przez poszkodowanego krzywd, czyli cierpienia fizycznego, psychicznego i zwrotu kosztów, które poniósł w wyniku wypadku. – Działania towarzystw ubezpieczeniowych, które mają na celu zaniżanie rozmiaru szkód, które ponieśli pokrzywdzeni, nie uwzględniania pełnego roszczenia czy wydawania sprzecznych opinii są znane. Zawsze staramy się walczyć z taką nieuczciwą praktyką, nawet na drodze sądowej – przekonuje Tomasz Brusiło.

AIF Kancelaria nie tylko reprezentuje swoich Klientów w postępowaniu polubownym oraz sądowym i konsekwentnie dąży do uzyskania adekwatnego odszkodowania, ale także jest gotowa ponieść koszty takiego postępowania.

Paulina Milka

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Akceptuję Więcej