Bezpłatna infolinia: 535 707 333 Bezpłatne zgłoszenie ON-LINE
AIF Kancelaria

Dochodzenie odszkodowań komunikacyjnych

  • brak wstępnych kosztów
  • stały wgląd do sprawy przez panel klienta
  • odszkodowanie za szkodę rzeczową i osobową
  • działamy na terenie całej Polski i za granicą

zwrot 100%
wydatków na leczenie

AIF Kancelaria

Pomagamy w uzyskaniu odszkodowania

  • zwrot 100% wydatków na leczenie
  • w 30 dni odzyskasz odszkodowanie
  • posiadamy 12 lat doświadczenia
  • wynagrodzenie wyłącznie za efekty

w 30 dni
odzyskasz odszkodowanie

AIF Kancelaria

Zadośćuczynienie za poniesione krzywdy

  • bezpłatna reprezentacja prawnika
  • wysoka rekompensata za ból i cierpienie
  • rozliczenie tylko za uzyskany efekt
  • uzyskujemy najwyższe zadośćuczynienia w 30 dni

wynagrodzenie
wyłącznie za efekty

Problemy z dochodzeniem odszkodowania z AC w przypadku kradzieży pojazdu kupionego za granicą. Wygraliśmy kolejną sprawę!

Coraz więcej Polaków decyduje się na zakup używanego samochodu w Niemczech. Tak właśnie postąpili nasi Klienci, spisując z poprzednim właścicielem umowę sprzedaży po wcześniejszym sprawdzeniu, czy obiekt sprzedaży nie widnieje w policyjnej bazie pojazdów kradzionych. Po sprowadzeniu samochodu do Polski i pomyślnym jego zarejestrowaniu, nabywcy dopełnili wszelkich formalności, w tym ubezpieczyli pojazd przed kradzieżą. Niestety, niedługo cieszyli się zakupem. Samochód skradziono spod ich domu, a ubezpieczyciel odmówił wypłaty odszkodowania.

Ubezpieczyciel zakwestionował wiarygodność umowy sprzedaży dopiero po kradzieży auta

Po tym, jak samochód został skradziony, jego właścicielka zgłosiła ten fakt na policję i do ubezpieczyciela. Dochodzenie umorzono, a sprawca nie został ujęty. W związku z powyższym, nasza Klientka wystąpiła do TU (gdzie wykupiła wcześniej polisę AC obejmującą m.in. ubezpieczenie od Pożaru i Kradzieży) o wypłatę odszkodowania. Spotkała się jednak z odmową. Ubezpieczyciel negatywnie zweryfikował umowę sprzedaży pojazdu w Niemczech, kwestionując jej wiarygodność, a tym samym żądanie wypłaty roszczenia.

W toku postępowania wykazaliśmy, że dokumenty są legalne, a Ubezpieczyciel nie podważał ich autentyczności wcześniej, tj. przy zawieraniu umowy ubezpieczenia AC. Dopiero na etapie postępowania likwidacyjnego stwierdził on, że dokument budzi wątpliwości i nie ma potwierdzenia, aby w dniu zdarzenia powodowie byli właścicielami skradzionego pojazdu mechanicznego.

Dzięki działaniom AIF Kancelarii, obejmującym m.in. zgromadzenie niezbędnych dokumentów oraz za sprawą rzeczowych zeznań naszych Klientów, Sąd podważył zasadność argumentów przedstawionych przez Ubezpieczyciela. Zasądził on wypłatę odszkodowania z tytułu kradzieży w najwyższej kwocie, wynikającej z zawartej umowy. Na świadczenie złożyły się: realna wartość samochodu, odsetki i wartość postępowania.

Ten problem dotyczy wielu osób! Podważanie zasadności wypłaty świadczenia z AC to norma

Ubezpieczyciele bardzo często odmawiają wypłaty odszkodowania z AC, powołując się na niedopełnienie formalności przez poszkodowanego właściciela pojazdu. Zazwyczaj spotykamy się z sytuacjami, w których TU stwierdza, że na umowie sprzedaży podano fałszywe informacje lub nie wykazano szkody w wystarczający sposób. Jako wyspecjalizowani prawnicy, w wielu przypadkach jesteśmy w stanie zakwestionować stanowisko Ubezpieczyciela. Pokaźne doświadczenie nauczyło nas, że dochodzenie sprawiedliwości w imieniu Klientów walczących z nieuczciwymi Ubezpieczycielami jest trudne, ale zawsze warte zachodu. Szczególnie, że w Polsce wiele osób mierzy się z problemami tego typu – nie tylko na płaszczyźnie kradzieży ubezpieczonego pojazdu. Jeśli również Państwo spotkali się z odmową wypłaty odszkodowania z AC, zachęcamy do kontaktu. Prawdopodobnie będziemy w stanie pomóc.

Ta strona wykorzystuje pliki COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w polityce związanej z ciasteczkami. Akceptuję Więcej